Alwéér Netflix-serie met homo-lesbo-neger-gender-blankwatje

Anton la Vey riep op 1 mei 1966 ’the age of satan’ uit in homohoofdstad San Francisco Californië

Wie zijn van Netflix de belangrijkste eigenaren: Vanguard en Blackrock. Oftewel ‘ze’, de belangrijkste geldmensen die in het gros van de wereldeconomie een vinger in de pap hebben. Op een dusdanige wijze dat je ‘wereldelite’ zou kunnen zeggen, meestal in negatieve zin.

Verklaar je daarmee het feit dat in iedere Netflix-serie of film een genderhomo moet zitten en een neger die de held is die er met de blanke schoonheid vandoor gaat.

Terwijl de blanke man een twijfelachtig watje is met psychische problemen, afgeblaft of in het gezicht geslagen door een vrouwelijke leidinggevende die op Hillary Clinton lijkt?

CS Lewis.com

The Abolition of Man
Ondergetekende keek nooit films of series, las alleen maar boeken. Maar met Afke in huis, kwam er in de slaapkamer een grote tv aan de wand, die kassie van die duivel zoals de Afrikaanders plachten te zeggen. Met Netflix er op. Bij de meeste series en films val ik bijna direct in slaap. Een enkele maal zie je een topfilm, zoals The Irishman met topacteurs als Al Pacino.

Drie uur echt acteerwerk, top of the pops. Fenomenaal. Daarmee houdt Netflix blijkbaar kritischer abonnees vast, dat je net niet wanhoopt en wilt opzeggen.

Er waren enkele Nederlands-Belgische series die tot binge-watching verleidden, zoals ‘Over Water’ over intriges in de haven van Antwerpen. En de serie over Ferry, de Brabantse XTC-baron. Eindelijk eens geen klassiek Nederlandse serie met een blote reet, afstotelijke seks en veel gevloek. Maar het waren uitzonderingen die de regel bevestigen:

  • Dat het kijken van Netflix meestal leeg tijdverdrijf is, terwijl je ook een goed boek had kunnen lezen.

Doe Maar zong al: Er zit een knop op je TV, die helpt je zo uit de puree. Ik herlees nu ‘De Afschaffing van de Mens’ van CS Lewis. Hij schreef dat boek als tegenwicht bij gevoeligheid voor massapropaganda. Dat je geest weerbaarder wordt, door nadruk op ‘het hart’ te leggen, als band tussen hoofd en handen.

har har…Viking

Zo er al een Netflix-serie bestaat waarin blanke mannen geen sukkels of nicht zijn, die door een leidinggevende Hillary Clinton wordt afgeblaft of in het gezicht geslagen, dan zijn dat de Vikings: Heidense hordes die christenen afslachten, en die nooit enig boek nalieten behalve wat runen-kreten op rotsen en houtjes.

Tot ze bij serie drie ook LBHDIT+ worden, aangevoerd door een vrouwelijke Viking met haar op de tanden, Lagertha die biseksueel blijkt. Gingen de mannen plots over hun complexe gevoelens praten. Alsof je Startrek keek, dat gelul in de ruimte met een psycholoog.

Serie 1 en 2 waren overigens verslavend. Wel zag je dat ze op stooptocht door het land van de Moren (Spanje) terecht kwamen bij een Moskee. En de Botenbouwer wiens naam ik vergat, die zoveel energie stak in het vermoorden en haten van christenen: Die zag daarin plots echte spiritualiteit, in tegenstelling tot die valsspelende en hypocriete christenhonden.

Typisch Netflix. Maar ja, Peaky Blinders was wel weer te gek. Misschien vanwege de nostalgie, het verlangen naar stijl en menselijke proporties dat na de Tweede Wereld Oorlog in onze cultuur werd vernietigd.

Het logo met vikingscheepje

The Hypo-Christian Dies first
Soms krijg je wat mee vóór je in slaap valt: Zoals laatst de serie ‘The Mist’, een wat flauwe horror waarvan de makers stellen dat deze op een boek van Steven King is gebaseerd. Daarin tref je de typerende Netflix-cocktail.

Wie gaat er bij een test in De Mist als eerste dood, wanneer de natuurgenezeres/Moeder Natuur-gelovige in haar nakie en de priester naar buiten lopen. De als hypocriete geweldpleger ontmaskerde priester, wiens waardeloze geloof hem uiteraard niet kan beschermen tegen ‘The Mist’. De Vier Ruiters van de Apocalypse verschijnen en doorboren hem met een pijl, om hem de Mist in te slepen.

Saul Alinsky’s Rules for Radicals: Opgedragen aan de ‘eerste radicaal’, Lucifer

Vroeger gold overigens bij Horror het motto ‘nigger dies first’. Nu is het Christian Dies First, en ze doen alles om haat tegen dat geloof op te wekken. Tot naast je in bed ook de afkeer van Bijbel en christenen groeit, dankzij beïnvloeding via ‘cultuur’. Het is hypocriet, homofoob, islamofoob, bekrompen, tegen je gevoel, tegen de natuur, enzovoort.

Terwijl ‘foob’ staat voor ‘bang zijn voor’. Het is een links scheldwoord om te zeggen dat de ‘Liberal’ moreel beter zou zijn dan jij. Omgekeerde zelfverheffing, ze vieren ook de Pride.

Hun actiebijbel heet trouwens Rules for Radicals van Saul Alinsky. Dat boek is opgedragen aan satan, Lucifer.

Maar dan: Er is maar 1 geloof, waar het niet uitmaakt van welke raciale komaf je bent: Het christendom, ook Jood en de Griek, stelde Paulus. Op basis daarvan kun je zeggen dat racisme- iemand per definitie afwijzen op basis van afkomst- verkeerd is.

Heb je die universele grond niet, dan is het veroordelen van racisme niet meer dan je particuliere opinie. Een particuliere mening, die enkel gewicht krijgt doordat je via propaganda medestanders rekruteert, eventueel met kracht door juristen en staatsgeweld.

…je rijdt er tientallen malen aan voorbij, zonder te zien dat er een Vikingschat ligt

Fuck Your Feelings
Standup-Comedy dan. Netflix kocht de theatershows van de Britse atheïst en zelfverklaard multimiljonair Ricky Gervais. Deze profileert zichzelf nu als de top van de kwetsers. Hij fulmineert vrijuit tegen alles dat zichzelf door ‘woorden’ gekwetst voelt inclusief ’trans’ en LBHGTIblabla. Die overgevoeligheid is het scheenbeen waartegen hij schopt.

Zijn ouders hadden immers nog echte bommen uit Duitse bommenwerpers om de oren gehad. Of denk aan de gedeporteerde joden die in een slavenkamp bezweken. Waar heb je het dan over als je zegt dat woorden je kwetsen. Dat een heel volk wordt doodgebeuld, en je als kijker boos wordt dat er in de film daarover iemand ‘misgendered’ wordt.

Dat is in zichzelf vermakelijk en grappen zijn vakkundig in elkaar gezet.

Maar vervolgens krijg je ook amateur-evolutietheorie opgelepeld in het genre ‘wij zijn niet meer dan dieren’. Alsof een Lada in een Mercedes zal veranderen als je maar miljoenen jaren wacht. Iets dat in 1 dag fysisch onmogelijk is tenzij er toverij plaatsvindt, zal ook niet in miljoenen jaren gebeuren.

Darwin’s Dangerous Idea

Dat mag hij vinden en prediken. Maar komt het in al zijn shows weer terug, dan wordt het wat belegen. Bovendien, de door hem gehekelde nazi’s beriepen zich op de evolutietheorie om hun beleid ‘wetenschappelijk’ te rechtvaardigen. Die waren ook niet ‘rechts’ maar uiterst links, socialisten die in de Sterke Staat geloven…

Al zijn shows die Netflix bestelde blijken vervolgens van een zelfde gehalte.

En er blijken na 1 keer zo’n show kijken nog een dozijn komieken die door Netflix zijn gekocht. Ze vertellen allemaal het zelfde, dat ze de extremen van die LBHT-hele-alfabet-plus belachelijk maken, de overgevoeligheid. Maar dat ze wel supporter zijn van alles dat seksueel deviant is en dat ze daar zo’n geweldig respect voor hebben.

Ze belijden kortom hun orthodox liberalisme als enig toegestane ‘moraal’… Terwijl dat nu juist het centrale probleem is, vanuit klassiek-conservatief gezichtspunt bekeken.

De werkelijke betekenis van de regenboogvlag

Iedereen is te koop
Terwijl je als goede verstaander ook ziet: Gervais maakt een knieval die hij ten diepste niet meent. Ook Chris Rock viel er voor, David Chapelle, Bill Burr, allemaal het zelfde, ze staan als een soort gecontroleerde oppositie op het podium. Allemaal door Netflix gekocht.

De andere boodschap die je zo indirect krijgt: Voor geld geven mensen zichzelf op en hun principes. En zo kom je ook bij de vraag wie ‘ze’ zijn die in hoge mate de wereld naar hun hand kunnen zetten.

De monotonie in Comedy, de val van hun voetstuk van haar komische helden als David Chapelle en Chris Rock deed Afke een nacht lang zoeken, naar wie nu de eigenaren zijn van Netflix. Dan kom je op Vanguard, samen met Blackrock (Larry Fink, de joodse bankier die tevens board member is van World Economic Forum) de grootste geldjongens ter wereld.

Ze hebben bij alle multinationals met aandeelhouders een voet tussen de deur. Van de ING tot het naar Bermuda vertrokken Aegon aan toe, en bij prikmultinational Pfizer (‘Corona!’)

Wie was de oprichter van Netflix: Reed Hastings, financieel campagnesupporter van Hillary Clinton. Niet voor niets kun je op Netflix vrij waardeloze films van Barack en Michelle Obama zien.

Wie is criticus van Netflix als liberal propagandakanaal? Elon Musk, de rijkste miljardair van het moment, eigenaar van Twitter. Wie hebben weer aandelen in zijn Tesla? Blackrock en Vanguard.

De regenboogpolitie, dit politiebureau is nu op de veiling gezet

Dus wanneer mensen je vragen wie de ‘ze’ zijn, die tot de wereldelite behoren: Kijk bij de boardrooms van de grote geldjongens als Vanguard en Blackrock. Vanguard betekent voorhoede en werd opgericht op 1 mei 1975. De symbolische datum 1 mei, de dag na Walpurgisnacht, tevens oprichtingsdatum van de Illuminati in 1776.

Waarom vierden de anti-christelijke nazi’s en de communisten 1 mei?

Je hebt dan echter nog niet aangetoond, dat zij dus ook de verspreiders zijn van de ‘Afschaffing van de Mens’ zoals CS Lewis al profetisch beschreef in 1943. De Moderniteit zou mensen zonder hart kweken, zonder hogere standaarden omdat alle emoties en oordelen particulier zouden zijn. In plaats van dat er een Tao zou zijn, een kosmische orde waarmee je door opvoeding zou moeten leren harmoniëren.

Net als ‘De Wet’ bij de Joodse traditie.

Net besteld…

Die moderne mentaliteit (beschreven in mijn meisterwerk Liever dood dan Slaaf, hoofdstuk 1 over de moderne lafheid) leidt tot lafbekken, emotioneel incontinenten enerszijds, en doorgeschoten ‘rationaliteit’ anderszijds. Het morele gehalte kortom van een gemiddelde Netflix-serie.

Alsof ‘ze’ er expres op uit zijn om mensen mentaal te vergiftigen, dat je slavenmentaliteit kweekt in plaats van principevaste helden met kloten. Wat mij betreft zeggen we Netflix op.

  • Steun Interessante Tijden volgens het waarde-voor-waarde-principe, wanneer je er iets aan had

3 Replies to “Alwéér Netflix-serie met homo-lesbo-neger-gender-blankwatje”

  1. Ik krijg mijn Njetflix aangeleverd op bestelling, geen abonnement. Clarkson’s Farm. Geweldig programma waar je ook nog wat van leert. Hier komen we niet verder dan boer zoekt vrouw.
    Ricky Gervais. Geweldige komiek. Bekijk zijn presentaties van de Golden Globes maar eens op youtube, om je rot te lachen. Één van zijn mooiste uitspraken:
    “When you are dead, you don’t know that you are dead. It’s only painfull and difficult for others.
    The same applies when you are stupid.”

  2. Terechte kritiek op Netflix, ik vermoed bedoeld om de massa cultureel te herprogrammeren en en-passant de geschiedenis te herschrijven, omdat geschiedenis via series een narratief-dimensie krijgen (maar ja, what’s new?).

    Enkele uitzonderingen op de regel:
    – serie Weissensee (inmiddels verdwenen van Netflix binnen NL);
    – serie Mister Sunshine (Koreaans historisch drama, zeer de moeite waard);
    – Lupin (gemaakt rond Omar Sy).

    Blockbusters als Casa de Paper ook erg vermakelijk en gewoon knap gemaakt met behoud van (Spaanse) identiteit.

    De regel qua homo-normalisering volledig bevestigd in de serie die ik toch volledig heb uitgekeken, misschien vanwege een recente fascinatie met pathologie en de dood: Six feet under. Zeer origineel.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *