Volgende verkiezings-slogan VVD: ‘Oeh. Oeh.’…

Oeh. Oeh.

Terug in Groot Boerderije (Fryslan) blijkt het tijd voor gemeenteraads-verkiezingen, waarin we dit VVD-affiche vinden. Gewoon. Doen.

Op de poster van een Kickbox-gala vind je meer relevante informatie over 1 avond, dan op de poster die de kiezer vertelt, wat een politieke regeringspartij in een gemeente nu van plan is bij 4 jaar bestuur en besluit over publieke middelen.

Zou dat iets zeggen over de waardering van publiek bestuur?

Gewoon. Doen. 

Je voelt je als kiezer meteen serieus genomen. 🙂

…wat zal de volgende campagne brengen…

Hier heeft dus echt een marketing-team op gestudeerd, maar dan wel met het oog op het beperkte budget dat politieke partijen hebben ten opzichte van Postcodeloterij-miljoenen gestutte campagne-clubs.

..dat leidt tot een Nederlandse Rip-off van ‘Just Do It’ van Nike. Just. Do.it, maar dan die ene interpunctie weggelaten, in het volste provinciale vertrouwen dat Nike toch niet de Friese polder intrekt om plagiaat te controleren.

Gewoon. Doen. 

Nihilisme, het geurmerk van waar de VVD/Nijpelitaanse Maffia voor staat met hun huis-maffioso, de misschien wel meest corrupte mens van Nederland: Ed Nijpels.

Ze weten gewoon niet waarom ze leven op deze aardkloot, daar bij de Veuveudeu.

Ja voor zichzelf.  Zelluf-vurtrouwuhhh. Het door Ayn Rand ingeprente bijgeloof dat alle prestaties aan jezelf te wijten zijn, en alle falen aan een ander.

…wat zal het genie Elias nu bedenken?

Kijk, dan kun je ook in Artis in Amsterdam te rade gaan voor de volgende campagne.

Bokito keek me diepzinnig aan, en plots kwam het idee: hoe je bij de volgende VVD-campagne de menselijke communicatie nog verder tot de werkelijke essentie kon terug brengen.

Oeh. Oeh.

Toch? Zal het ook reuze goed doen op sociale media. 140 tekens is ook zoveel, we kunnen er in 3 al onze halve boodschap kwijt voor 4 jaar.

Oeh.

Met een puntje zijn het er vier. In 8 tekens heb je voor 4 jaar je hele program tot de essentie teruggebracht.

Brainstormsessie VVD voor volgende campagne

Oeh! is tijdloos, die galm van normloosheid en afwezigheid van kritische zelfreflectie door de eonen heen. Heel ‘natuurlijk’ ook en ‘natuurlijkheid’ is goed!

Zo op je gevoel af gaan, je intuïtie.  Want juh gevoel is wie juzelluf bent.  Daeh heb ik een goed gevoel ovuh. Als ut goed voelt Is ut goed.

Oeh.

Meer hoef je als kiezer toch niet te weten over 4 jaar publiek landsbestuur…nu dit toch al in handen is van Brusselse technocraten, multinationals, bankiers, NGO’s en andere ongekozen krachten die met de Nijpelitaanse maffia en ‘het klimaat’/hete lucht als excuus zichzelf verrijken met miljarden-subsidies.

…op campagne voor de VVD

Oeh.

Zo’n aap leeft ook volmaakt zonder ethisch besef, maar dan op een manier dat je weet: ze kunnen het ook niet helpen, het besef van sterfelijkheid en die buitenste hersenschors ontbreken.

Zoals de koningin ook aapjes kijkt bij een concert van de Yosti-band.

Met ‘Oeh’ heeft die amoraliteit bij de volgende VVD-campagne wel iets cult-achtigs. Dat je heel natuurlijk ‘jezelf’ bent, net als Aap Nijpels. Gewoon op publieke kosten je zakken vol stouwen met publieke bananen, je bek volproppen, smak smak.

Zeker Nu! Oeh!

Dat je er maar om lacht wanneer je ziet hoe Aap Ed zich volpropt met publieke bananen en wat apenkreten uit over ‘het klimaat’. Omdat je er toch niets aan/tegen kunt doen. Net als bij een film van Bert Haanstra. Het is de natuur.

VVD’ers onder elkaar.

Oh ja, dit hieronder was de vorige creatieve vondst. Ook al een klein beetje ‘oeh’

Oeh eh? Oeh!

…maar ‘Zeker nu’ klink niet zo tijdloos als ‘oeh’, met dat ‘terug naar de natuur’-gevoel.

Toch verfrisssend om in 4 jaar zo’n intellectuele evolutie te zien bij onze regeringspartij! (en jahaa, wijsneus, ik zie ook wel dat bovenstaande aap geen gorilla is maar chimpansee)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *